Warunki gwarancji:
- Uprawnienia z tytułu gwarancji przysługują każdemu posiadaczowi dowodu zakupu oraz karty gwarancyjnej.
- Za początek biegu terminu gwarancji uważa się dzień zakupu bądź dostawy objętych gwarancją wyrobów lub części.
- Warunkiem gwarancji jest odpowiednie zabezpieczenie instalacji filtrem przepływowym, przepłukanie instalacji przed montażem armatury oraz montaż armatury przez wykwalifikowanego instalatora.
- Warunkiem gwarancji jest również przestrzeganie podanych obok zasad prawidłowej pielęgnacji armatury oraz poprawne wypełnienie poniższej tabeli przez punkt handlowy.
- Gwarancja na sprzedany towar konsumpcyjny nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z niezgodności towaru z umową.
- Gwarancja obowiązuje na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.
Świadczenia z tytułu gwarancji:
- Gwarant zobowiązuje się po przyjęciu i uznaniu reklamacji do wymiany wadliwych części zamiennych lub wymiany produktu na wolny od wad
- Zgłoszenie reklamacyjne winno być dokonane w punkcie zakupu lub u przedstawiciela Kludi niezwłocznie po stwierdzeniu wady produktu.
- O sposobie załatwienia reklamacji Gwarant zawiadomi Klienta, informując w razie uznania reklamacji o sposobie i terminie jej załatwienia. W przypadku odmowy uznania reklamacji podając jej uzasadnienie.
Świadczenia z tytułu gwarancji nie dotyczą:
- wad wynikających z niewłaściwego rozładunku i przechowywania,
- szkód powstałych w wyniku zaniedbania podczas montażu,
- uszkodzeń spowodowanych zanieczyszczeniami wody lub osadami wapiennymi na filtrach sitkowych, perlatorach i natryskach,
- uszkodzeń mechanicznych
Warunki gwarancji
- 10 lat na szczelność korpusów armatury
- 5 lat na szczelność głowic ceramicznych
- 3 lata na głowice termostatyczne
- 2 lata na zestawy natryskowe, baterie elektroniczne oraz powierzchnię armatury