Sklep internetowy dostępny pod adresem http://www.sanit-express.pl prowadzony jest przez Grupę STTM Sp. z o.o. zarejestrowaną przez Sąd Rejonowy dla Krakowa Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy po numerem KRS: 0000357346, wysokość kapitału zakładowego 504 000 PLN, siedziba spółki: ul. Zakopiańska 58, 30-418 Kraków, NIP 683-20-52-364, adres poczty elektronicznej [email protected], numer telefonu (12) 31 24 100.
Ogłoszenia, reklamy, cenniki i inne informacje o towarach podane na stronach internetowych Sklepu internetowego, w szczególności ich opisy, parametry techniczne i użytkowe oraz ceny stanowią zaproszenie do zawarcia umowy, w rozumieniu art. 71 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 Kodeks Cywilny.
Spis treści:
-
Przedmiot oferowanych przez sklep internetowy Towarów.
-
Cena.
-
Sposoby składania zamówień.
-
Formy płatności.
-
Informacje związane z dostawą towaru (koszty, termin i sposób dostawy).
-
Prawo do odstąpienia od umowy.
-
Wyłączenia związane z prawem do odstąpienia od umowy.
-
Procedura reklamacyjna.
-
Zmiana Regulaminu.
-
Rozstrzyganie sporów.
-
Udostępnienie Regulaminu.
-
Postanowienia końcowe.
Pojęcia:
Regulamin
- niniejszy Regulamin określający ogólne warunki sprzedaży Towarów oraz jej przedmiot.
Sprzedawca
- Grupa STTM Sp. z o.o. zarejestrowana przez Sąd Rejonowy dla Krakowa Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy pod numerem KRS: 0000357346, wysokość kapitału zakładowego 504 000 PLN, siedziba spółki: ul. Zakopiańska 58,30-418 Kraków, NIP 683-20-52-364 prowadząca sklep internetowy dostępny pod adresem internetowym http://www.sanit-express.pl
Konsument
- osoba fizyczna dokonująca czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową, zgodnie z art. 221 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 Kodeks Cywilny.
Klient
- konsument, osoba fizyczna, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, która zawarła umowę sprzedaży ze Sprzedawcą.
Towar
– prezentowana w Sklepie internetowym rzecz ruchoma będąca przedmiotem umowy sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
I. Przedmiot oferowanych przez sklep internetowy Towarów.
Sklep internetowy działający pod adresem internetowym http://www.sanit-express.pl prowadzi sprzedaż armatury (baterii), wanien, brodzików oraz kabin prysznicowych stanowiących wyposażenie łazienek.
II. Cena
-
Ceny Towarów uwidocznione na stronie Sklepu internetowego podawane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT.
-
Ceny nie zawierają kosztów przesyłki, które są uwidocznione w trakcie składania Zamówienia.
-
Cena Towaru jest wiążąca po potwierdzeniu zamówienia przez pracownika sklepu i od momentu uruchomienia zamówienia (wpłacie zaliczki) Cena ta nie ulegnie zmianie niezależnie od zmian cen w Sklepie internetowym, które mogą się pojawić w odniesieniu do poszczególnych Towarów
III. Sposoby składania zamówień
-
Klient ma możliwość złożenia zamówienia przy pomocy następujących metod:
-
złożenie zamówienia osobiście w siedzibie firmy
-
wypełnienie formularza zamówienia dostępnego na stronie internetowej,
-
za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: [email protected]
-
Dla realizacji zamówienia konieczne jest podanie następujących danych:
-
imię i nazwisko,
-
adres miejsca zamieszkania,
-
ewentualnie adres dostawy towaru, gdy jest on inny niż adres zamieszkania,
-
telefon,
-
adres poczty elektronicznej e-mail,
-
W przypadku nieudostępnienia przez Klienta danych określonych w pkt. 2 zamówienie nie zostanie przyjęte do realizacji.
-
Po wypełnieniu danych koniecznych dla realizacji zamówienia na adres poczty elektronicznej Klienta zostanie wysłana wiadomość e-mail z potwierdzeniem przyjęcia zamówienia do realizacji wraz ze wskazaniem wszystkich istotnych elementów zamówienia (zestawienie zamówionych Towarów ze wskazaniem ich nazwy, ceny, danych Klienta i kosztów dostawy).
-
Z chwilą otrzymania przez Klienta wiadomości e-mail, o potwierdzeniu przyjęcia zamówienia zostaje zawarta umowa sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą, która obowiązuje do momentu spełnienia świadczeń przez każdą ze stron nie wyłączając postanowień i zasad w zakresie odstąpienia od umowy oraz odpowiedzialności za wady (rękojmi).
-
Akceptacja niniejszego Regulaminu jest warunkiem zawarcia umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną oraz świadczenia usług sprzedaży Towaru przez Sprzedawcę.
-
Zawsze po złożeniu zamówienia skontaktuje się z Państwem nasz pracownik aby potwierdzić możliwość odbioru osobistego(lub kosztów dostawy) oraz czas realizacji.
-
Przy każdym Towarze prezentowanym na stronie internetowej podany jest przybliżony termin kompletowania zamówienia ( tj. od chwili przyjęcia zamówienia do realizacji do czasu wydania przesyłki przewoźnikowi).Każdorazowo przed uruchomieniem zamówienia nasz konsultant potwierdzi dokładny czas realizacji dla wybranych przez Państwa produktów!
-
Treść umowy stanowi treść potwierdzonego zamówienia klienta oraz Regulamin.
-
Klienci mogą uzyskać dostęp do niniejszego Regulaminu w każdym czasie za pośrednictwem odsyłacza zamieszczonego na stronie głównej serwisu
http://www.sanit-express.pl
oraz pobrać go i sporządzić jego wydruk.
-
Utrwalenie, zabezpieczenie, udostępnienie oraz potwierdzenie Klientowi istotnych postanowień Umowy sprzedaży Towarów następuje poprzez przesłanie Klientowi na podany adres e-mail oraz poprzez dołączenie do przesyłki zawierającej Towar wydruku potwierdzenia, specyfikacji Zamówienia oraz faktury VAT.
IV. Formy płatności
-
Za zakupione w sklepie internetowym Towary Klient może dokonać płatności:
-
przelewem na poniżej wskazany numer rachunku bankowego Sprzedawcy:
BZWBK: 74 1090 1665 0000 0001 2042 6710
-
gotówką przy odbiorze Towaru, tzw. forma „za pobraniem”,
-
płatnością na raty,
V. Informacje związane z dostawą towaru (sposób dostawy, termin, koszty) oraz osobistym odbiorem towaru:
-
Dostawa zamówionych Towarów odbywa się przesyłką kurierską za pośrednictwem RABEN, DHL, UPS, RENUS, AW POLSKA, lub osobiście w punktach wskazanych na stronie internetowej
http://www.sanit-express.pl
.
-
Przesyłki kurierskie doręczane na terenie Rzeczpospolitej http://www.sanit-express.pl.Polskiej dostarczane są w ciągu 2-3 dni roboczych od dnia wydania ich przewoźnikowi.
-
Koszty dostawy za doręczane towaru na terenie Rzeczpospolitej Polskiej:
-
paczka 25 PLN
-
Paleta EURO 59 PLN
-
Przesyłki kurierskie doręczane są również poza granice Rzeczpospolitej Polskiej, natomiast szczegółowe informacje dotyczące kosztów jak i terminu dostawy wskazane są na stronie internetowej
http://www.sanit-express.pl
, jak i podczas każdorazowego składania zamówienia.
VI. Prawo do odstąpienia od umowy
-
Klient będący jednocześnie konsumentem w rozumieniu art. 22 [1 ]c, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie 14 dni.
-
Termin do odstąpienia od Umowy sprzedaży wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym Klient wszedł w posiadanie Towaru lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Klienta weszła w posiadanie Towaru. Natomiast, gdy umowa dotyczy świadczenia usług termin do odstąpienia od niej wygasa po upływie 14 dni od dnia zawarcia umowy.
-
Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy Klient musi poinformować Sprzedawcę o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia ( na przykład za pomocą pisma wysłanego pocztą na adres, Sprzedawcy lub za pomocy wiadomości e-mai).
-
W przypadku odstąpienia od umowy Sprzedawca zwraca Klientowi wszystkie otrzymane Płatności, w tym koszty dostarczenia Towaru (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Klient poinformował Sprzedawcę o decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Klienta użyte w pierwotnej transakcji, chyba, że Klient wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie, w każdym przypadku Klient nie ponosi żadnych opłaty w związku z tym zwrotem.
-
Sprzedawca zastrzega, że może wstrzymać się ze płatnością do czasu otrzymania Towaru lub do czasu dostarczenia mu dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. Zakupiony towaru należy zwrócić na adres Sprzedawcy.
-
Klient (Konsument) ponosi koszty zwrotu rzeczy do Sprzedawcy.
-
Prawo do odstąpienia od umowy przez konsumenta jest wyłączone w przypadku:
gdy przedmiotem sprzedaży jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb a także w innych wypadkach wskazanych w art. 38 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta ( Dz. U. z dnia 24 czerwca 2014 r.).
-
Zwracany towar musi być kompletny, nie powinien nosić śladów użytkowania a wskazane byłoby aby posiadał oryginalne, niezniszczone opakowanie producenta. Do zwracanego towaru prosimy dołączyć oryginał dokumentu sprzedaży, oraz oświadczenie o odstąpieniu do Umowy. Kupujący ma obowiązek należycie zabezpieczyć odsyłany towar tak, aby zapobiec jego uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli dostarczony towar jest niekompletny, bądź nosi ślady użytkowania, wykraczające poza zwykły zarząd rzeczą, Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dochodzenia od Kupującego odszkodowania, w zakresie dozwolonym przez obowiązujące przepisy prawa VII. Wyłączenia związane z prawem do odstąpienia od umowy
VIII. Procedura reklamacyjna
-
Sprzedawca jest zobowiązany dostarczyć zamawiającemu rzecz wolna od wad fizycznych lub prawnych.
-
Sprzedawca odpowiada za wady Towaru zmniejszające jego wartość lub użyteczność zgodnie z przepisami kodeksu cywilnego, w szczególności art. 556 oraz 556[1] -556[3] ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 Kodeks Cywilny.
-
Sprzedawca odpowiada za wadę towaru w przypadku jej stwierdzenia przed upływem dwóch lat od dnia wydania Towaru Klientowi (Konsumentowi), termin ten biegnie na nowo w razie wymiany Towaru.
-
Jeżeli Towar ma wady Klient (Konsument) może żądać doprowadzenia go do stanu zgodnego z umową przez nieodpłatną naprawę albo wymianę na nowy, chyba, że jest to niemożliwe albo w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z umową wymagałoby nadmiernych kosztów.
-
Jeżeli sprzedawca nie doprowadzi Towaru do stanu zgodnego z umową przez nieodpłatną naprawę albo wymianę na nowy niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta (Konsumenta), lub gdy Towar był już wymieniany lub naprawiany przez Sprzedawcę Klient (Konsument) może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy.
-
Obniżona cena powinna pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z umowy, w jakiej wartość rzeczy z wadą pozostaje do wartości rzeczy bez wady.
-
Klient (Konsument) traci uprawnienia określone w pkt. 3 i 4 jeżeli przed upływem roku od stwierdzenia wadliwości Towaru nie zawiadomi o tym Sprzedawcy. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie zawiadomienia przed jego upływem.
-
Zawiadomienie o wadliwości Towaru powinno zawierać: imię i nazwisko Klienta, rodzaj dostrzeżonej wady wraz opisem na czym ona polega, w miarę możliwości zdjęcie reklamowanego Towaru oraz zgłoszenie odpowiedniego żądania doprowadzenia towaru do stanu zgodnego z umową. Zawiadomienia należy dokonać poprzez przesłanie wiadomości e-mail na adres mailowy [email protected] lub pisemnie na adres Sprzedawcy.
-
Sprzedawca ustosunkuje się do żądania Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Odpowiedź w sprawie reklamacji jest wysyłana na podany przez Klienta adres lub w inny podany przez Klienta sposób.
-
W przypadku wadliwości Towaru, roszczenia Klienta są realizowane nieodpłatnie na każdym etapie procedury reklamacyjnej.
-
W kwestiach reklamacji stosuje się przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 Kodeks Cywilny, w szczególności art. 555 [1] do 576[4] (Rękojmia za wady).
IX. Zmiana Regulaminu
-
Usługodawca zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian postanowień niniejszego Regulaminu w przypadku:
-
zmian w zakresie obowiązujących przepisów prawa.
-
Usługodawca zobowiązuje się do publikacji jednolitego tekstu Regulaminu na stronie sklepu internetowego ze wskazaniem daty obowiązywania zmian, a także wysyłanie jego zmienionej treści na adres e-mail wskazany przez Usługobiorców dla których zostały zawarte umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną z Usługodawcą.
-
W przypadku braku akceptacji zmienionego Regulaminu Usługobiorcy mogą w terminie 7 dni od dnia otrzymania wiadomości e-mail wypowiedzieć umowę o świadczenie usług drogą elektroniczną ze skutkiem natychmiastowym.
X. Rozstrzyganie ewentualnych sporów.
-
Ewentualne spory powstałe pomiędzy Usługodawcą (Sprzedawcą), a Usługobiorcą (Klientem) niebędącym jednocześnie konsumentem w rozumieniu art. Art. 22[1] ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 Kodeks Cywilny mogą zostać skierowane do mediacji, gdzie strona trzecia, którą jest mediator lub arbiter pomaga w osiągnięciu porozumienia bez konieczności angażowania wymiaru sprawiedliwości w przeciwnym razie zostają poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Usługodawcy (Sprzedawcy).
-
Ewentualne spory powstałe pomiędzy Usługodawcą Usługobiorcą niebędącym jednocześnie konsumentem w rozumieniu art.
Art. 221
ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 Kodeks Cywilny zostają poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Usługodawcy .
Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 25 grudnia 2014 roku.
Poprzedni: regulamin obowiązujący do dnia 24 grudnie jest dostępny
tutaj
.