Opis produktu
Kabina prysznicowa półokrągła z drzwiami dwuczęściowymi.
Wymiar 195 cm, szkło hartowane 6 mm.
Uszczelka magnetyczna, wsporniki narożne w komplecie.
Drzwi otwierane do środka i na zewnątrz.
Wymiary standardowe przewidziane są do montażu na brodziku.
Kabina dostępna również w opcjonalnych kolorach profili:
- czarny mat lub czarny połysk.
Poza wymiarami standardowymi istnieje możliwość wykonania kabiny na specjalny wymiar:
- szerokość od 80 cm do 100 cm, wysokość stała 195 cm
lub
- szerokość od 100,1 cm do 120 cm, wysokość stała 195 cm
na zapytanie
O producencie Ronal
Doświadczenie pozwala nam na stworzenie produktów, które cieszą imponującym wyglądem, a użyta technologia umożliwia zachowanie pełni komfortu oraz maksimum bezpieczeństwa.
Warunki gwarancji Ronal
OKRES GWARANCJI
-
2 lata na kabiny prysznicowe oraz brodziki akrylowe.
-
2 lata na brodziki z litego marmuru ( Marblemate ).
-
Termin gwarancji liczony jest od dnia sprzedaży produktu przez firmę SANSWISS POLSKA Sp. z o.o.
-
Podstawą rozpatrzenia reklamacji jest ważna karta gwarancyjna wraz z dokumentem potwierdzającym zakup.
-
Wady produktów (kabin, brodzików) ujawnione w okresie gwarancji zostaną usunięte przez serwis firmowy SANSWISS w ciągu 14 dni roboczych od dnia pisemnego zgłoszenia w firmie SANSWISS POLSKA Sp. z o.o. W uzasadnionych przypadkach z uwagi na zakres stwierdzonych wad termin naprawy może zostać przedłużony.
-
Gwarancja obejmuje właściwe zamontowany towar zgodnie z załączoną instrukcją montażu.
WYŁĄCZENIE GWARANCJI
Gwarancja nie obejmuje
-
Uszkodzeń mechanicznych wyrobu (pęknięcia, wygięcia, zarysowania itp.) powstałych wskutek niewłaściwego obchodzenia się z produktem,
-
Części ulegających zużyciu podczas normalnego użytkowania,
-
Czynności związanych z konserwacją, czyszczeniem oraz regulacją produktu,
-
Wad i uszkodzeń spowodowanych: - montażem niezgodnym z instrukcją montażu, - dokonywaniem samodzielnych napraw i przeróbek, - wytrącaniem się osadów z wody, - nieodpowiednią pielęgnacją wyrobów np. stosowaniem do czyszczenia niewłaściwych środków chemicznych, - niewłaściwą eksploatacją wyrobu tj. niezgodną z instrukcją użytkowania i przeznaczeniem produktu.
Gwarancja jest udzielana pod warunkiem bezwzględnego przestrzegania zasad konserwacji
-
Przed montażem należy bezwzględnie sprawdzić produkt pod kątem kompletności i ewentualnych uszkodzeń wynikających z niezgodnego z wymogami technicznymi transportu lub składowania.
-
Proszę starannie sprawdzić powierzchnię zamontowanych tafli (szkło). Niewielkie zarysowania tafli nie stanowią podstawy do reklamacji. Większe uszkodzenia należy reklamować przed montażem.
-
Należy starannie sprawdzić kabinę w terminie 30 dni od momentu zakupu w przeciwnym razie prawo do reklamacji z tytułu niekompletności i ewentualnych szkód powstałych w transporcie wygasa (nie dotyczy to wad ukrytych)
-
Za szkody powstałe podczas montażu oraz stwierdzone po zamontowaniu (z wyłączeniem wad ukrytych), nasza firma nie ponosi odpowiedzialności. Nie ponosimy również kosztów montażu i demontażu kabiny, jeśli uszkodzenia zostaną stwierdzone po jej zamontowaniu.
-
Zauważone wady należy zgłaszać w miejscu zakupu towaru.
-
Wady lub uszkodzenia towaru stwierdzone przez Klienta podczas eksploatacji będą usuwane w okresie trwania gwarancji w terminie nie dłuższym niż 14 dni od daty zgłoszenia reklamacji.
-
Podstawą rozpatrzenia reklamacji jest dowód zakupu, karta gwarancyjna i kupon gwarancyjny, opieczętowany w punkcie sprzedaży, z naniesionym modelem i numerem artykułu towaru, datą sprzedaży i podpisem Klienta potwierdzającym akceptację zasad gwarancji zakupionego towaru.
-
Klient ma prawo do wymiany towaru na nowy, gdy: - ujawnionej wady nie można usunąć, - w okresie trwania gwarancji dokonano 3 potwierdzonych kuponem gwarancyjnym lub protokołem serwisowym napraw tego samego podzespołu a naprawiany towar nadal wykazuje wady uniemożliwiające jego stosowanie zgodnie z przeznaczeniem.
-
Klient traci gwarancję w przypadku nie zgłoszenia sprzedającemu wady w terminie 2 miesięcy od ujawnienia się wady.
W każdym przypadku Klient zobowiązany jest zaprzestać użytkowania kabiny natychmiast po ujawnieniu wady, w innym wypadku utraci gwarancję.
Niedopełnienie warunków zawartych w instrukcji montażu powoduje utratę prawa do napraw gwarancyjnych.
Nieuzasadnione wezwanie i przyjazd serwisu będą podstawą do obciążenia Klienta kosztami dojazdu i naprawy.