Seria Premium to seria kabin o klasycznej formie, posiadających funkcjonalne i estetyczne rozwiązania techniczne. W skład serii wchodzą kabiny półokrągłe w dwóch wysokościach 1700 mm przeznaczona do montowania na brodzikach głębokich oraz 1900 mm przeznaczona do montażu na tradycyjnych brodzikach. Dwuczęściowe drzwi przesuwne osadzone są na łożyskowanych, skrętnych rolkach, które zapewniają ich cichą i bezawaryjną pracę. Skrzydło drzwi można wypiąć, w celu wyczyszczenia kabiny. Profile przyściennne wykonane ze stopu aluminium odpornego na korozję, umożliwiają niwelację krzywizny ściany. Szczelność kabiny zapewniają wysokiej jakości uszczelki elastomerowe oraz listwa magnetyczna. Kabiny dostępne są z wypełnieniem ze szkła bezpiecznego o grubości 5 mm.
Ofertowany produkt jest fabrycznie nowy, oryginalnie zapakowany, objety gwarancją producenta.
Promocja dotyczy kabin z serii Almatea, Essenza, Fuenta, Carena, Espera Mirror. Nie dotyczy szkła grafitowego
Wybierając sklep Sanit-Express są Państwo pewni oryginalności produktu. Ponadto moga Państwo skorzystać z specjalnych promocji.
Decydując się na niestandardowe rozwiązanie marki Radaway, otrzymują Państwo w promocji bezpłatny pomiar przez certyfikowanego serwisanta.
Kupując w Sanit-Express produkty marki Radaway korzystają Państwo z 3 letniego okresu gwarancyjnego producenta.
Łazienka to przestrzeń, w której rozpoczynasz i kończysz dzień. Mała czy duża, podłużna czy prostokątna, wysoka czy ze skosami? Radaway tworzy rozwiązania, które pozwolą Ci wyrazić Twój styl, a jednocześnie wygodne i funkcjonalne. Szczególne dla nas miejsce zajmuje w niej kabina prysznicowa. To przecież tutaj nabierasz każdego ranka energii, a wieczorem, zażywając kojącej kąpieli, odpoczywasz. Dlatego konstruktorzy Radaway pracują nad tym, aby produkty marki Radaway były zgodne z najnowszymi trendami rynkowymi i jak najlepiej spełniały swoje funkcje. Łącząc nowatorskie pomysły z pięknem form, tworzą wyjątkowe, estetyczne i praktyczne kabiny prysznicowe. Dzięki indywidualnemu podejściu do każdego z naszych klientów oferujemy możliwość optymalnego wykorzystania dostępnej przestrzeni, sprawiając, by poruszanie się i korzystanie z łazienki było zawsze przyjemnością. Chcemy, aby w Twojej łazience nie zabrakło także innowacji, dlatego wybór Radaway, firmy która dba o unowocześnianie swoich produktów, tak by dostarczać Ci wciąż nowych doznań, pamiętając przy tym o korzystnym stosunku ceny do jakości.
Jakość oraz bezpieczeństwo to dla producenta sprawa najważniejsza, dlatego duży nacisk jest położony na kontrolę jakości zarówno na etapie przygotowania surowców do produkcji, jak i finalnych wyrobów. Każda seria produktów jest sprawdzana i testowana na stanowiskach badawczych, zanim opuści zakład produkcyjny. Wszystkie kabiny Radaway posiadają niezbędne na polskim rynku deklaracje zgodności i atesty. Oferujemy pomoc, fachową obsługę i wsparcie na każdym etapie współpracy, zapewniając serwis gwarancyjny, pogwarancyjny oraz dostępność części zamiennych. Jeżeli w standardowej ofercie nie znajdziesz kabiny odpowiedniej wielkości, chętnie dopasujemy ją do Twoich potrzeb. W przypadku wybranych serii kabin możliwa jest zmiana ich szerokości, długości i wysokości.
1. Firma Radaway udziela 36 miesięcznej gwarancji na kabiny prysznicowe oraz zapewnia serwis pogwarancyjny.
Gwarancja nie obejmuje:
Przed montażem prosimy sprawdzić produkt pod kątem kompletności i ewentualnych uszkodzeń wynikających niezgodnego z wymaganiami technicznymi transportu lub składowania. Należy starannie sprawdzić powierzchnię zamontowanych tafli (szkło lub tworzywo sztuczne). Drobne rysy na profilach można przemyć acetonem lub zmywaczem do paznokci na bazie acetonu. Większe uszkodzenia należy reklamować.
Należy starannie sprawdzić kabinę w terminie 30 dni od momentu zakupu w przeciwnym razie prawo do reklamacji z tytułu nie kompletności i ewentualnych szkód powstałych w transporcie wygasa ( nie dotyczy wad ukrytych).
Za szkody powstałe podczas montażu oraz stwierdzone po zamontowaniu ( z wyłączeniem wad ukrytych), nasza firma nie ponosi odpowiedzialności. Nie ponosimy również kosztów montażu i demontażu kabiny, jeśli uszkodzenia zostaną stwierdzone po jej zamontowaniu.
Zauważone wady należy zgłaszać w miejscu zakupu towaru.
Wady lub uszkodzenia towaru stwierdzone przez Klienta podczas eksploatacji będą usuwane w okresie trwania gwarancji w terminie nie dłuższym niż 21dni od daty zgłoszenia reklamacji.
Podstawą rozpatrzenia reklamacji jest dowód zakupu, karta gwarancyjna i kupon gwarancyjny, opieczętowany w punkcie sprzedaży, z naniesionym modelem i numerem artykułu, datą sprzedaży i podpisem Klienta potwierdzającym akceptację zasad gwarancji i zakupionego towaru.
Klient ma prawo żądać wymiany towaru na nowy, gdy: - ujawnionej wady nie można usunąć, - w okresie trwania gwarancji dokonano 3 napraw (potwierdzonych kuponem gwarancyjnym) tego samego podzespołu a naprawiany towar nadal wykazuje wady uniemożliwiające jego stosowanie zgodnie z przeznaczeniem.
Klient traci gwarancję w przypadku nie zgłoszenia sprzedającemu wady w terminie 2 miesięcy od ujawnienia się wady, w każdym przypadku Klient zobowiązany jest zaprzestać użytkowania kabiny natychmiast po ujawnieniu wady, w innym wypadku utraci gwarancję
Firma Radaway Sp. z o.o. nie zwraca kosztów związanych z uszkodzeniem glazury w przypadku jej uszkodzenia w sytuacji konieczności demontażu kabiny.
Kabina nie jest przeznaczona do użytku masowego.
Wyposażenie kabiny może być wykorzystane tylko do opisanych celów, np. nie można wymontować elementów składowych i wykorzystać ich do innych urządzeń, w takich przypadkach wygasa roszczenie z tytułu gwarancji.
Firma Radaway Sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za bezpośrednie i pośrednie szkody spowodowane przez kabinę.
Niedopełnienie warunków zawartych w instrukcji montażu powoduje utratę prawa do napraw gwarancyjnych.
Nieuzasadnione powiadomienia i przyjazdy serwisu będą podstawą do obciążenia Klienta kosztami dojazdu i naprawy. Firma Radaway Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo wprowadzenia zmian w oferowanym produkcie bez wcześniejszego poinformowania klientów, nie obniżając jednocześnie jakości wyrobu. Terytorialny zakres gwarancji ogranicza się do obszaru Rzeczypospolitej Polskiej.
Reklamację produktów zakupionych na terenie Rzeczypospolitej Polskiej możecie Państwo zgłosić w punkcie zakupu produktu lub bezpośrednio u producenta pod adresem mailowym [email protected] .
Pytania dotyczące:
SZCZEGÓŁÓW TECHNICZNYCH PRODUKTÓW:
tel. 698 909 243 od pon.do pt. 8.00-16.00
MONTAŻU PRODUKTÓW:
tel. 668 022 160 od pon. do pt. 8.00-20.00, sob. 8.00-13.00
KABIN NIESTANDARDOWYCH:
tel. +48 61 663 34 27 od pon. do pt. 8.00-16.00
"Wyjątkowo udany zakup. Profesjonalne podejście do klienta, rzetelne informacje, ekspresowa realizacja, warunki zgodne z wcześniejszymi ustaleniami. Bardzo świadomie wybrałbym ponownie zakup u tego sprzedawcy. Zadowolenie, gwarancja jakości i najwyższy poziom obsługi. Polecam serdecznie!"
Łukasz
+48 (12) 31 24 100
801 090 060
Właścicielem marki Sanit-Express™ jest Grupa STTM Sp z o.o. z siedzibą ul. Zakopiańska 58 , 30-418 Kraków, Polska . Wpisana do rejestru przedsiębiorcow Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Krakówa Śródmieścia, Wydział XI Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000357346, NIP: 683-20-52-364, REGON: 121256770 Kapitał zakładowy: 504 000zł.
Ten serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt wg ustawień przeglądarki oraz akceptację Polityki prywatności oraz Regulaminu serwisu Sanit-Express™
2015 © Sanit-Express™