Seria kabin Torrenta zaprojektowana została z myślą o klientach ceniących prostą i klasyczną formę. Lekka bryła kabin uzyskana została poprzez połączenie dużych tafli 6 mm szkła i zawiasów. Wejście do kabiny jest szerokie i wygodne. Uchylne drzwi wyposażono w chromowane zawiasy z mechanizmem unoszenia (podczas otwierania) i opuszczania (podczas zamykania), co ułatwia ich otwieranie i zamykanie oraz zapobiega niszczeniu listwy pod brodzikiem. Konstrukcja zawiasów oraz profili przyściennych sprawia, że kabinę łatwo można utrzymać w czystości. Szczelność kabiny zapewniają uszczelki pomiędzy drzwiami a częściami stałymi kabiny.
...
1. Firma Radaway udziela 24 miesięcznej gwarancji na kabiny prysznicowe oraz zapewnia serwis pogwarancyjny.
Gwarancja nie obejmuje:
Przed montażem prosimy sprawdzić produkt pod kątem kompletności i ewentualnych uszkodzeń wynikających niezgodnego z wymaganiami technicznymi transportu lub składowania. Należy starannie sprawdzić powierzchnię zamontowanych tafli (szkło lub tworzywo sztuczne). Drobne rysy na profilach można przemyć acetonem lub zmywaczem do paznokci na bazie acetonu. Większe uszkodzenia należy reklamować.
Należy starannie sprawdzić kabinę w terminie 30 dni od momentu zakupu w przeciwnym razie prawo do reklamacji z tytułu nie kompletności i ewentualnych szkód powstałych w transporcie wygasa ( nie dotyczy wad ukrytych).
Za szkody powstałe podczas montażu oraz stwierdzone po zamontowaniu ( z wyłączeniem wad ukrytych), nasza firma nie ponosi odpowiedzialności. Nie ponosimy również kosztów montażu i demontażu kabiny, jeśli uszkodzenia zostaną stwierdzone po jej zamontowaniu.
Zauważone wady należy zgłaszać w miejscu zakupu towaru.
Wady lub uszkodzenia towaru stwierdzone przez Klienta podczas eksploatacji będą usuwane w okresie trwania gwarancji w terminie nie dłuższym niż 21dni od daty zgłoszenia reklamacji.
Podstawą rozpatrzenia reklamacji jest dowód zakupu, karta gwarancyjna i kupon gwarancyjny, opieczętowany w punkcie sprzedaży, z naniesionym modelem i numerem artykułu, datą sprzedaży i podpisem Klienta potwierdzającym akceptację zasad gwarancji i zakupionego towaru.
Klient ma prawo żądać wymiany towaru na nowy, gdy: - ujawnionej wady nie można usunąć, - w okresie trwania gwarancji dokonano 3 napraw (potwierdzonych kuponem gwarancyjnym) tego samego podzespołu a naprawiany towar nadal wykazuje wady uniemożliwiające jego stosowanie zgodnie z przeznaczeniem.
Klient traci gwarancję w przypadku nie zgłoszenia sprzedającemu wady w terminie 2 miesięcy od ujawnienia się wady, w każdym przypadku Klient zobowiązany jest zaprzestać użytkowania kabiny natychmiast po ujawnieniu wady, w innym wypadku utraci gwarancję
Firma Radaway Sp. z o.o. nie zwraca kosztów związanych z uszkodzeniem glazury w przypadku jej uszkodzenia w sytuacji konieczności demontażu kabiny.
Kabina nie jest przeznaczona do użytku masowego.
Wyposażenie kabiny może być wykorzystane tylko do opisanych celów, np. nie można wymontować elementów składowych i wykorzystać ich do innych urządzeń, w takich przypadkach wygasa roszczenie z tytułu gwarancji.
Firma Radaway Sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za bezpośrednie i pośrednie szkody spowodowane przez kabinę.
Niedopełnienie warunków zawartych w instrukcji montażu powoduje utratę prawa do napraw gwarancyjnych.
Nieuzasadnione powiadomienia i przyjazdy serwisu będą podstawą do obciążenia Klienta kosztami dojazdu i naprawy. Firma Radaway Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo wprowadzenia zmian w oferowanym produkcie bez wcześniejszego poinformowania klientów, nie obniżając jednocześnie jakości wyrobu. Terytorialny zakres gwarancji ogranicza się do obszaru Rzeczypospolitej Polskiej.
Reklamację produktów zakupionych na terenie Rzeczypospolitej Polskiej możecie Państwo zgłosić w punkcie zakupu produktu lub bezpośrednio u producenta pod adresem mailowym [email protected] .
...
"Wyjątkowo udany zakup. Profesjonalne podejście do klienta, rzetelne informacje, ekspresowa realizacja, warunki zgodne z wcześniejszymi ustaleniami. Bardzo świadomie wybrałbym ponownie zakup u tego sprzedawcy. Zadowolenie, gwarancja jakości i najwyższy poziom obsługi. Polecam serdecznie!"
Łukasz , dnia 19.09.2014 r.
+48 (12) 31 24 100
801 090 060